0%

A TikTok és a YouTube a tinédzserek és a fiatal felnőttek elsőszámú mobil platformjai

utolsó módosítás: 2024. december 2. 13:16

Egy nap mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt a 16-35 évesek, ennek csaknem felét a közösségi médiumok alkalmazásainak használata teszi ki – egyebek mellett ez derült ki egy friss kutatásából, amelyet Ságvári Bence és Kollányi Bence szociológusok végeztek az NMHH felkérésére. A fiatal felnőttek digitális eszközhasználati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.

A tanulmányból választ kaphatunk többek között az alábbi kérdésekre:

  • Mennyi a 16-35 éves korosztály átlagos napi képernyőideje?
  • Melyek a legtöbbet használt alkalmazások?
  • Milyen motivációk vezérlik e korosztály mobilhasználatát?
  • Milyen eltérések tapasztalhatóak a férfiak és nők mobilhasználati szokásaiban?
  • Mennyire érintettek e korosztály tagjai az álhírek által?

A teljes kutatás, továbbá annak összefoglalója a pdf fájlokra kattintva érhető el.

Ez is érdekelheti