0%

A fiatalok mesterséges intelligencia mindennapi alkalmazásával kapcsolatos tudatossága, különös tekintettel a digitális média tartalmakra

Chat GPT – csak egy a mesterséges intelligencia (MI) alapú programok közül, amelyek a közelmúltban berobbantak az életünkbe, mégis mára lassan mindenki számára ismerősen cseng a fogalom.  De vajon mennyire használjuk tudatosan a mesterséges intelligencia alapú programokat, mennyire nyitnak a tanárok és a diákok az új technológiák és digitális programok felé, van-e kapcsolat az MI-ismeretek és a MI-vel kapcsolatos aggodalom mértéke között? Mitől függ az MI tanulásban való használata, és milyen kihívások várnak ránk a közeljövőben?

Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az NMHH 2024-ben elkészült kutatása, melyben dr. Szűts Zoltán média- és digitálispedagógia-kutató vezetésével dr. Nagy Róbert digitálispedagógia-kutató és dr. Turós Mátyás neveléskutató eredt a válaszok után.

Ez is érdekelheti